عروسيه داداشِه گلـم عروسيه داداشِه گلـم، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
عروسيه اون يكي داداشعروسيه اون يكي داداش، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره
[عمه زهـ❤ـرآ][عمه زهـ❤ـرآ]، تا این لحظه: 21 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

در آرزويِ عمـ❤ـه شـدن..

لبــآسِ بچـه|2|

1393/2/8 23:32
289 بازدید
اشتراک گذاری
نــي نـي هآيِ تــو دل بـروي مـن..:* •مــوآظــبِ خـودتــون بـآشيــن• ميگيــن چــرآ؟آخــه عمتــون،عـــ❤ــآشـقِ خـودتونُ لبـآسِ بچتــونــه... ”پشـتِ ويتـريـن،لبـآسـآيِ بچـه ديونـم ميكنـه:)“ «يــه لبـآس بچـه دلـمُ حسـآبـي گرفتـه،هـم دختروسنـتُ هـم پسـرونـه:)» ^ميــرم ميخـرمـش،خيلـي گـرونـه:|^
پسندها (1)

نظرات (8)

مامان مهدیه
9 اردیبهشت 93 11:50
سلام دوست عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
عمــ•ـه ي منــتـظــر
پاسخ
سلام،چشـم...
مامان عاطی(مرجان)
9 اردیبهشت 93 12:45
آخی عزیزم چه عمه مهربونی بشی، انشاله به زودی عمه شی به زنداداشت سیاست کن و باهاش قهر کن بگو نی نی میخای خواهرشوهر بازی دربیاری زود عمه میشی
عمــ•ـه ي منــتـظــر
پاسخ
مرســي فدآت بشــم خخخخخ نـه از اونـآش نيستــيمـــآ عمـه ي مهربـون،بـآيـد خـوآهٓرشـوهرِ مهربـونيــم بـآشـه...
مامان علی مرتضی
11 اردیبهشت 93 12:03
زهرا جان ماوین دیگه کجاست عزیزم ؟ کدوم کشوره؟
عمــ•ـه ي منــتـظــر
پاسخ
ويــن عـزيــزم!
مامانه سوگند
11 اردیبهشت 93 17:03
وای چه عمع خوبی دخترم منم دو تا عمه جون خوب داره که عاشقشن البته خواهر شوهرهای مهربونی هم هستند و من واقعا دوستشون دارم آفرین به عقیده ات در مورد خواهر شوهر راستی به ما هم رمز بده
هستی
19 اردیبهشت 93 0:34
سلام مرسی به وبلاگ داداشم سرزدی منم خشحالم که باهات آشناشدم زهراجون لینکت میکنم بازم سربزن بهمون
♥پرنیان♥مامان متین
20 اردیبهشت 93 17:08
سلام چقد بااحساسی تو... ایشالا زودی ب ارزوت برسی.. دوی داشتی ب منم رمز بده خوشحال میشم
الهام مامان امیر علی جون
26 اردیبهشت 93 22:05
سلام من تازه با وبتون آشنا شدم واقعا مطالبتون به دلم نشست
عمــ•ـه ي منــتـظــر
پاسخ
سلـآم... خوشحـآلم كـِه خوشـتـون اومـدِه..
الهام مامان امیر علی جون
26 اردیبهشت 93 22:06
گلم پست اولتون رمز دار بود اگه دوست دارید رمزش رو برام بفرست. به وب گل پسرم هم سر بزن و با نظراتت خوشحالم کن